Informacje dla klienta

Obsługa klientów Teufel i Raumfeld

Składanie zamówienia i płatność
Składanie zamówienia w sklepie Teufel
Do jakich krajów Teufel Audio wysyła towary?
Metody płatności i finansowanie
Minimalna wartość zamówienia
Regulamin
Wysyłka i dostawa
Wysyłka
Koszty wysyłki
Termin dostawy
Gdzie jest moje zamówienie?
Zwroty
Zwroty pieniężne
8-tygodniowy okres próbny
Gwarancja

Pobierz instrukcje pakowania (PDF)
Pobierz formularz zwrotu (PDF)
Warunki gwarancji i naprawy gwarancyjne
Warunki gwarancji
Naprawy gwarancyjne
Ochrona prywatności
Ochrona prywatności
Pozostałe tematy
Zalety zrównoważonych cen w sklepie Teufel Audio
Newsletter
Kontakt
Kliknij, aby się z nami skontaktować 

Składanie zamówienia i płatność

Składanie zamówienia w sklepie Teufel

Zamawiaj bezpośrednio przez sklep internetowy
Przyjmujemy zamówienia przez Internet przez 365 dni w roku!

Zobacz przykład zamówienia złożonego przez Internet:
Jak działa sklep internetowy? >

Zamówienie przez e-mail: serwis@teufelaudio.pl
Zamówienia drogą elektroniczną przyjmujemy 24 godziny na dobę.

Zamówienie przez fax: +49 (0)30-300 930 930
Nasze faksy są gotowe do odbioru zamówienia przez całą dobę.

Jakie informacje powinny się znaleźć w zamówieniu?

Przy składaniu zamówienia w sklepie internetowym Teufel Audio prosimy o podanie następujących informacji:

1. Wybrany produkt
2. Liczba wybranych produktów
3. Sposób płatności
4. Imię, nazwisko i adres rachunku
5. Adres wysyłki (w przypadku, gdy jest inny niż adres rachunku)
6. Numer telefonu
7. Adres e-mail

Jakie są następne kroki?
Po otrzymaniu Twojego zamówienia otrzymasz na wskazany adres e-mail automatyczne potwierdzenie złożenia zamówienia w formie pliku PDF. W potwierdzeniu znajdziesz również informację na temat przewidywanego czasu dostawy.

Wysyłka i dostawa

Wysyłka
Na terenie Polski przesyłka dostarczana jest przez firmę kurierską UPS lub przez firmę spedycyjną DHL Freight - w zależności od wysokości, wagi i rozmiaru zamówionego systemu audio. Wszystkie informacje dotyczące dostawy dostępne są na stronach produktów pod linkiem "zaw. Koszty przesyłki".

W przypadku dostawy przez UPS, po wysłaniu zamówienia na Twój adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie wysyłki. Potwierdzenie zamówienia będzie zawierało numer trackingowy, który pozwoli na śledzenie statusu przesyłki na www.ups.com

Ze względu na wagę i rozmiary towarów UPS przesyła produkty wchodzące w skład zamówienia w oddzielnych paczkach. Z tego powodu poszczególne paczki mogą zostać dostarczone w różnych terminach.

Jeśli Twój produkt dostarczany jest przez firmę spedycyjną, spedytor skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia daty dostawy przesyłki. Przesyłki dostarczane są na palecie jednorazowej do granicy nieruchomości (krawężnika). Za dalszy transport odpowiedzialny jest klient. Paleta pozostaje u klienta i podlega utylizacji jako odpady z gospodarstw domowych lub za pośrednictwem punktu skupu surowców wtórnych.

Uszkodzenie w trakcie transportu
Jeśli Twoje zamówienie zostanie uszkodzone w transporcie, skontaktuj się z nami pod adresem serwis@teufelaudio.pl. Prosimy o zatrzymanie oryginalnych kartonów i opakowań tak długo, jak obowiązuje Twoja gwarancja. W ten sposób redukujemy ryzyko uszkodzenia produktów, jeśli chciałbyś je kiedyś zwrócić.

Koszty wysyłki
Koszty wysyłki nie są wliczone w ceny produktów. Każdy produkt posiada indywidulany koszt wysyłki, który jest wyliczany na podstawie kombinacji cech produktu, takich jak: wymiary, waga, liczba elementów, rodzaj produktu, sposób wysyłki i cena. Uwzględnienie tych wszystkich faktorów pozwala nam na ustalenie indywidualnych kosztów wysyłki dla każdego produktu. Na stronach prezentujących oferowane produkty oraz w toku procedury składania zamówienia przedstawiane są koszty wysyłki dla danego zamówienia.

Termin dostawy
Opracowanie Twojego zamówienia zajmuje jeden dzień roboczy. Z powodu szerokiej gamy wariantów produktów różniących się m.in. kolorem lub konfiguracją, niektóre z wybranych produktów mogą nie znajdować się w danej chwili w naszym magazynie.

Dodatkowo, pozytywne recenzje oraz wyniki testów pojawiające się w prasie oraz portalach internetowych, powodują że nasze produkty są wykupowane dużo szybciej, niż się spodziewaliśmy. Sprawia to, że przewidzenie dokładnego zapotrzebownia na nasze produkty w magazynach staje się niemal niemożliwe. Mimo tego, zamawiając produkty Teufel Audio możesz być pewny, że je otrzymasz. Zazwyczaj realizacja zamówienia zajmuje kilka dni robczych, w skrajnych przypadkach możemy wysłać towar dopiero, gdy znajdzie się on w magazynie.

Aby uzyskać szczegółowe informacje o przewidywanym czasie wysyłki poszczególnych produktów należy wejść na stronę www.teufelaudio.pl, a następnie przejść na strony poszczególnych produktów. Szacowane terminy wysyłki znajdują się pod cenami produktów. Szacunkowe daty dotyczą jedynie nowych zamówień, żadna ze zmian nie ma zastosowania do zamówień już złożonych.

Gdzie jest moje zamówienie?
Po otrzymaniu potwierdzenia przesyłki, towar znajduje się w drodze do klienta.

Wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki zawiera również numer trackingowy przesyłki firmy kurierskiej UPS, dzięki któremu można śledzić status przesyłki na stronie www.ups.com
W przypadku dostawy poprzez firmę spedycyjną jej przedstawiciel skontaktuje się w ciągu trzech dni roboczych od otrzymania potwierdzenie wysyłki, aby ustalić termin dostawy.

Jeżeli po trzech dniach roboczych od złożenia zamówienia nie otrzymałeś od nas potwierdzenia nadania wysyłki, prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres: serwis@teufelaudio.pl

Zwroty

Zwroty pieniężne
Zwrot kwoty zakupu następuje przy użyciu tych samych środków płatniczych, w jakim dokonano pierwotnej transakcji, chyba że uzgodniono z Kupującym jednoznacznie inaczej; w żadnym wypadku nie są naliczane żadne opłaty z tytułu zwrotu.

Zwrot pieniędzy odbywa się w ten sam sposób, w który została wykonana płatność za produkt:

Karta kredytowa: Zwrot pieniędzy na kartę kredyotwą
Przelew: Zwrot pieniędzy na konto bankowe
PayPal: Zwrot pieniędzy na konto PayPal

8-tygodniowy okres próbny

Teufel Audio oferuje swoim klientom 8-tygodniowy okres próbny, w trakcie którego można przetestować sprzęt w warunkach domowych w dowolny sposób. 8-tygodniowy okres próbny zaczyna się wraz z datą wystawienia rachunku. W Teufel Audio wychodzimy z założenia, że nasz sprzęt dużo lepiej odpowie zapotrzebowanium klientów, kiedy sprawdzą go w swoich własnych warunkach domowych, niż kiedy usłyszą jego idealne brzmienie w zoptymalizowanym akustycznie salonie sprzedaży. To, co się naprawdę dla nas liczy, to idealna jakość dźwięku, która jest możliwa w każdym domu.

Gwarancja
Firma Lautsprecher Teufel GmbH udziela 12 lat gwarancji na obudowy, podstawy i zwrotnice głośników oraz 2 lat gwarancji na urządzenia, komponenty i podzespoły elektroniczne. Zaliczają się do nich wbudowane w głośnikach wzmacniacze-stopnie mocy, wzmacniacze oddzielne, odbiorniki, odbiorniki DVD, odbiorniki CD, urządzenia sterujące jak dekodery, urządzenia iTeufel, urządzenia ze zintegrowanymi głośnikami jak Cinebar oraz produkty Raumfeld by Teufel, słuchawki i akcesoria, licząc od daty zakupu. Gwarancja nie obejmuje wad obudów lub powierzchni obudów wynikających z naturalnych lub zwyczajowych oznak zużycia lub starzenia się. Dokładne warunki obowiązywania gwarancji znajdziesz w naszych OHW.

Pozostałe tematy

Zalety zrównoważonych cen w sklepie Teufel Audio
Teufel Audio jest bezpośrednim sprzedawcą produkowanego przez siebie sprzętu. Nasz model biznesowy sprzedaży bezpośredniej eliminuje marżę pośredników i sieci handlowych oraz pozwala nam oferować towar w cenach najlepszych z możliwych. Zależy nam, aby kwota, którą przejęliby handlowcy detaliczni i pośrednicy, została w kieszeni naszych klientów. Dzięki temu, ceny w sklepie Teufel Audio są zrównoważone i uczuciwe, a stosunek ceny do jakości oferowanych produktów - doskonały.