Zwroty i naprawy

Chciałbyś zlecić naprawę produktu w czasie obowiązywania gwarancji lub anulować Twoje zamówienie?

 

W Teufel Audio jesteśmy pewni naszych produktów, dlatego oferujemy Ci 8 tygodni na zwrot, 12 lat gwarancji na obudowy, chassis i zwrotnice głośników i 2 lata gwarancji na elektronikę, komponenty i części. Jeśli wybrany produkt nie odpowiada Twoim oczekiwaniom, tutaj możesz dowiedzieć się, jak możesz zwrócić do nas kupiony produkt.

Dowiedz się jak wysłać produkt

  • Skontaktuj się z nami przed zwrotem produktu. W ten sposób będziemy mogli najlepiej zatroszczyć się o Twój problem.
  • Przygotuj następujące informacje z Twojego potwierdzenia zamówienia:
    • Numer zamówienia (rozpoczyna się od 3, np. 30012345)
    • Numer klienta
  • Po ustaleniu szczegółów zwrotu, odbierzemy produkt u Ciebie w domu - bezpłatnie. Skontaktujemy się z Tobą telefonicznie odnośnie odbioru produktu.
  • Skontaktowanie się z nami nie jest warunkiem skutecznego przeprowadzenia zwrotu towaru.

Skontaktuj się z nami:

Telefonicznie: +49 (0)30 / 300 930-0

E-mail:

Uwaga: Prosmy o nie wysyłanie żadnych produktów na nasz adres bez wcześniejszego skontaktowania się z nami. Poinformujemy Cię o adresie zwrotu dla Twojej przesyłki.

Instrukcja pakowania:
To bardzo ważne, aby produkt nie został uszkodzony w trakcie transportu. Jeśli nie posiadasz już orginalnego opakowania, możesz dowiedzieć się jak zapakować Twój produkt tutaj:


Formularz zwrotu:
Po skontaktowaniu się z nami, otrzymasz od nas wypełniony formularz zwrotu. Prosimy o skontrolowanie i ewentualne skorygowanie wypełnionych pól.
Formularz zwrotu możesz również pobrać tutaj:



Polecamy, abyś krótko opisał na czym polega usterka Twojego produktu. To pozwoli nam szybko ją naprawić.

Obowiązują nasze Ogólne Warunki Handlowe.
Chcesz naprawi produkt, który nie jest objęty gwarancją?

Jeśli w Twoim produkcie Teufel wystąpi jakiś defekt po upływie okresu gwarancji, możemy zapewnić Ci fachową, odpłatną naprawę. Kosztorys zostanie Ci przedstawiony przed wykonaniem naprawy.

Dowiedz się więcej o płatnej naprawie

Aby oszacować koszty naprawy, zlecimy odebranie Twojego produktu na nasz koszt przez firmę kurierską.
Skontaktuj się z hotlinią Teufel - miej pod ręką numer orginalnego rachunku i numer seryjny Twojego urządzenia.
Gdy otrzymamy Twój produkt, zanalizujemy usterkę i przygotujemy raport o usterkach i oszacowanie kosztów.
Wyślemy Ci oszacowanie kosztów mailem lub drogą pocztową w ciągu 5 - 7 dni od otrzymania Twojego produktu. Naprawa nastąpi tylko wtedy, gdy poinformujesz nas mailem lub drogą pocztową o zaakeceptowaniu kosztorysu w ciagu 4 tygodni od jego otrzymania. Z reguły potrzebujemy 10 dni roboczych na naprawienie usterki (licząc od daty zaakceptowania kosztorysu).


Obowiązują nasze Ogólne Warunki dotyczące serwisów naprawy bazujące na kosztorysie.


Tak możesz się z nami skontaktować:

Skontaktuj się z nami:

Telefonicznie: +49 (0)30 / 300 930-0

E-mail: